Jak wykorzystać potencjał kalendarzy reklamowych?

Jak wykorzystać potencjał kalendarzy reklamowych?

Kalendarze to popularne gadżety doceniane nie tylko przez odbiorców indywidualnych, ale również przez firmy o zróżnicowanym profilu. Warto więc zastanowić się nad tym, czy wręczające je potencjalnym klientom i kontrahentom nie wzmocnimy pozycji naszej firmy. Oczywiście, nietrudno się domyślić, że cel taki osiągniemy przede wszystkim wtedy, gdy kampania z udziałem kalendarzy będzie dobrze zaplanowana.

Kalendarze reklamowe i ich rodzaje

Warto uświadomić sobie, że kalendarze o charakterze promocyjnym różnią się między sobą. Możemy wskazać na przynajmniej kilka ich rodzajów, wyboru powinniśmy zaś dokonywać mając na względzie zarówno wielkość budżetu, jakim dysponujemy, jak i charakter i nastawienie potencjalnych klientów. Te najtańsze mają formę plakatu i są aktualne przez cały rok, modne są przy tym również niewielkie kalendarze idealne do portfela przypominające swoim formatem klasyczne wizytówki. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie temu, aby zdecydować się na kalendarze książkowe lub naścienne kalendarze trójdzielne, miesięczne albo tygodniowe. Warto przy tym pamiętać, że bez względu na to, którą opcję wybierzemy, o jej powodzeniu przesądzi przede wszystkim staranność wykonania.

Jak zaprojektować kalendarz reklamowy?

Podczas projektowania kalendarzy reklamowych największe znaczenie powinna mieć dla nas ich jakość. Jeśli ma być ona niska, im szybciej porzucimy taki projekt, tym lepiej, trudno bowiem oczekiwać, że ktokolwiek będzie z niego zadowolony. Warto pamiętać i o tym, aby funkcja użytkowa i reklamowa kalendarza były uznawane za tak samo ważne. Odbiorca zainteresuje się naszą firmą przede wszystkim wtedy, gdy sam kalendarz rzeczywiście mu się przyda. Jeśli nie będzie w stanie odnaleźć w nim żadnej przydatnej ze swojego punktu widzenia informacji, trudno liczyć na to, że będzie wdzięczny a takiego prezentu. Unikajmy przy tym zbyt nachalnej reklamy. Niech nasze logo w widocznym miejscu, ale możliwie subtelnie przypomina o tym, komu odbiorca zawdzięcza ten przydatny gadżet.

Post Author: Paweł

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *